Nákupný košík je prázdny.

0 položiek
Spolu:
0,00 €
Vstúpiť
0 položiek (0,00 €)
 
 
0,00 € (0 položiek) vstúpiť do košíka

Reklamačný poriadok

Úvod Informácie Dodanie tovaruReklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

V prípade výskytu akéhokoľvek poškodenia na tovare sa prosím zoznámte s nasledujúcimi podmienkami a postupom reklamácie, následne sa skontaktujte s našimi pracovníkmi. Reklamácia u nás je jednoduchá, bezproblémová a všetky náklady na prepravu tovaru do servisu ( pre reklamácie v záručnej dobe ) sú v réžii zákazníka a náklady na spätné odoslanie vybavenej reklamácie firmy A-nova s.r.o. (ďalej ako predávajúci)

Záručné podmienky

Ku každému zakúpenému tovaru od Predávajúceho sa prikladá faktúra ( na predajni pokladničný blok z registračnej pokladne), ktorá slúži zároveň ako záručný list. Platnosť záručnej doby začína vystavením tohto dokladu a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny sa záručná doba nepredlžuje.

Výnimky v rámci štandardnej záručnej doby

- na spotrebný tovar, ako sú struny, paličky, svetelné zdroje, lampy a batérie  nie je poskytovaná záručná doba resp. je poskytuje skrátená záručná doba  na 6 mesiacov
- na gumenný vak v lisoch a odkalovacie vaky je záruka skrátená na 6 mesiacov, to platí i pre duše na nerezových nádržiach.

Spôsob riešenia reklamácie v záručnej dobe

- po zistení poškodenia nás môžete kontaktovať na: obchod@a-nova.sk alebo na čísle 034/6647962, kde nahlásite reklamáciu a dohodnete sa na presnom postupe,  je možné  na reklamáciu podložiť formulárom, ktorý je uvedený nižšie.


- po podaní reklamácie tovar riadne zabaľte aby neprišlo k inému poškodeniu a priložte list s presným popisom reklamácie, fotokópie faktúry (resp. bločku) a príslušné komponenty, ktoré boli súčasťou balenia, k reklamácii je potrebné doložiť  reklamačný list: popis reklamácie, adresa spotrebiteľa a kontaakt.

- reklamácia bude vybavená štandardne do 30 dní od obdržania tovaru do servisu.


Nárok na uplatnenie záruky nie je možný v nasledujúcich prípadoch:

- ak dňom prevzatia do opravy vyprší záručná doba reklamovaného tovaru, porušením ochranných pečatí a nálepiek, ak sa na výrobku nachádzajú - poškodením tovaru pri preprave ( tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom )
- ak sa tovar používal v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi bežnému  prostrediu. Neodbornou inštaláciou, používaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- ak bol tovar poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo v rozpore so všeobecnými zásadami
- ak došlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo k iným úpravám bez odobrenia predávajúceho
- ak došlo k zapojeniu do elektrickej siete , ktorá nezodpovedá príslušnej norme STN resp. príslušným európskym normám v súlade so zhodou s našou legislatívou.
- ak došlo k poškodeniu tovaru živlami

V prípade neoprávnenej reklamácie sme nútení účtovať všetky náklady spojené s opravou a testovaním.

Poškodenie vzniknuté pri preprave

K poškodeniu pri preprave dochádza výnimočne. Aby sa predišlo zbytočným komplikáciám, po prevzatí zásielky vždy dôkladne skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu tovaru resp. obalu a následne výrobku pred kuriérom. Kontaktujte naše reklamačné oddelenie najneskôr do 3 pracovných dní od dňa prevzatia zásielky od dopravcu. V prípade reklamácie zachovajte aj obal, v ktorom ste zásielku dostali. Pri nedodržaní týchto podmienok nemôže Predávajúci niesť zodpovednosť za poškodený obsah zásielky. Po spísaní zápisu o škode s prepravnou spoločnosťou a kladnom doriešení reklamácie s prepravnou spoločnosťou, Vám zašleme nový tovar.



Záručná doba


Záručná doba je totožná s doporučeným dátumom spotreby, ktorý uvádza výrobca, a je viditeľne označený na každom produkte. Nie je možné uznať reklamáciu na výrobky, ktoré ste už začali používať a znehodnotili sa nesprávnym používaním a uskladnením. Reklamovať je možné výrobky, ktoré preukazujú znehodnotenie hneď po otvorení originálneho balenia (zápach, netypická konzistencia..).

 

Záručný list a daňový doklad

Záručný list je nahradený predajným daňovým dokladom, ktorý si vždy dôkladne uschovajte v prípade budúcej reklamácie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamačný protokol - VZOR

                                                          

Kupujúci:                     

Meno / Obchodné meno:

Adresa:

IČO:

telefón:

e-mail:

Predávajúci:  

Meno / Obchodné meno:

Adresa:

IČO:

telefón:

e-mail:

 

Týmto reklamujem doleuvedený tovar s popisom závady

                                                                                                                     

 

Názov tovaru:

Zakúpený dňa:

Číslo dokladu:

Popis chyby:

 

 

 

 

 

 

Dátum:

 

 

Podpis kupujúceho:

 

 

Vyjadrenie Predávajúceho

 

Vyššie uvedený tovar sme prijali na reklamáciu. Na základe preverenia stavu a podľa nášho názoru BOLA*  NEBOLA* reklamácia opodstatnená.

 

Návrh riešenia:

 

Zodpovedná osoba:

 

 

 

Dátum:

 

 

Podpis predávajúceho:

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA. Zistiť viac.
Informácie získané prostredníctvom Google reCAPTCHA podliehajú Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a používajú sa všeobecné bezpečnostné účely (nepoužívajú sa na prispôsobenú reklamu spoločnosti Google).
Zaujímavé odkazy na stranky Dodanie tovaru

Verím, že tu najdeme spoločne veľa zaujimavých odkazov.

Budeme radi za Vaš prispevok do tejto časti zaujímavými stránkami.

 

 

Gastroriad - gastro technológia

 

https://www.gastroriad.sk/

  meil: info@pivodoma.sk

Copyright 2015 - 2023 © vinarskysvet.sk